Niet gebruiken

Deze module niet gebruiken

Cadeaubon en kortingscode

Condole werkt met eigen cadeaubonnen. Iedere Condole Cadeaubon heeft een unieke code en is slechts eenmalig in te wisselen. De Condole cadeaubonnen zijn enkel en alleen geldig in de Condole troostgeschenken webshop op www.condole.nl.  De cadeaubon is niet geldig in combinatie met andere cadeaubonnen, acties, afgeprijsde artikelen en/of aanbiedingen. En de Condole cadeaubon is tot een jaar na uitgifte geldig. U kunt ook slecht een deel van de cadeaubon gebruiken en de rest op een later moment verzilveren.

Cadeaubon verzilveren
Heeft u een Condole troostgeschenken cadeaubon dan kunt u deze  verzilveren tijdens het plaatsen van uw bestelling. Vul de code, die op de achterkant van uw cadeaubon staat in tijdens het bestelproces. Dit kan bij het winkelwagentje door uw cadeaubon code in te voeren bij “couponcode” in het bestelproces. Klik vervolgens op ‘waardebon toepassen’.  Uw korting wordt nu toegekend.

Cadeaubon gedeeltelijk verzilveren
Wanneer u maar een gedeelte van het tegoed besteedt, zal het resterende bedrag op uw cadeaubon blijven staan.

Cadeaubon tegoed na een retournering
Indien u artikelen terugstuurt die u met heeft betaald met een Condole cadeaubon, dan wordt het gebruikte tegoed voor de producten (excl. eventuele verzendkosten) teruggestort op uw cadeaubon. U kunt dit tegoed vervolgens opnieuw gebruiken bij een volgende bestelling. 

Mijn Cadeaubon werkt niet
Indien uw cadeaubon niet werkt willen we u vragen het volgende na te gaan:

  • Klopt de door ingevoerde code met de code op de bon?
  • Heeft u de cadeaubon al op een eerder moment verzilverd?
  • Is het termijn niet verstreken?

Is bovenstaande niet van toepassing neemt u dan contact met ons op via webshop@condole.nl. Vermeld daarin de datum tot wanneer uw cadeaubon geldig is en uw cadeaubon code.

Kortingsbon verzilveren
Soms heeft Condole een speciale actie lopen.  Heeft u een kortingscode van Condole ontvangen dan kunt u deze tijdens uw bestelling verzilveren. Het verzilveren van uw kortingscode kan tijdens het plaatsen van uw bestelling. Vul de code, die op de achterkant van uw cadeaubon staat in tijdens het bestelproces. Dit kan bij het winkelwagentje door uw kortingscode in te voeren bij “couponcode” in het bestelproces. Klik vervolgens op ‘waardebon toepassen’.  Uw korting wordt nu toegekend.

Ruilen

Ruilen
Heeft u een artikel ontvangen die u achteraf liever om zou willen ruilen voor een ander artikel, dan doen wij daar niet moeilijk over. U mag het artikel, binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel, omruilen.

Het om te ruilen artikel dient in originele staat dus ongebruikt, compleet, onbeschadigd en in de originele verpakking (indien mogelijk) aan ons te worden geretourneerd. Let op! De retourkosten van uw retourzending evenals de verzendkosten voor het nieuw op te sturen artikel zijn voor uw eigen rekening.

Hoe kunt u uw bestelling ruilen?

  1. Download het retour en ruilformulier.
  2. Stuur een mail naar webshop@condole.nl voeg een volledig ingevuld retourformulier als bijlage toe.
  3. Na ontvangst van uw mail sturen wij u een bevestiging met het retouradres en verdere instructies.
  4. Pak uw artikelen goed en beschermd in en voeg uw retourformulier uitgeprint aan de retournering toe.
  5. Ga naar een postbedrijf bij u in de buurt en verstuur uw retourzending. Heeft u gekozen voor een zending met een Track-and-Trace code? Bewaar uw verzendbewijs dan goed.
  6. Na ontvangst van uw retourzending zullen wij deze beoordelen. Bij goedkeuring zullen wij uw artikel vervangen.
  7. Na ontvangst van uw betaling voor de verzendkosten zullen wij het vervangende artikel aan u opsturen. U ontvangt een verzendbevestiging via de mail.
Retourneren

Bent u niet tevreden over uw aankoop? Dan vinden wij dat erg vervelend. Indien u om welke reden ook een artikel wenst te retourneren, heeft u het recht het artikel, binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel, aan ons te retourneren.

Het artikel dient in originele staat dus ongebruikt, compleet, onbeschadigd en in de originele verpakking (indien mogelijk) aan ons te worden geretourneerd. De retourkosten van uw retourzending zijn voor uw eigen rekening.

Let op: Frankeer uw zending voldoende. Zendingen die niet of niet voldoende zijn gefrankeerd, kunnen wij helaas niet in ontvangst nemen en worden niet aan u gecrediteerd. Het risico van de retourzending ligt bij degene die de zending retourneert.

Hoe kunt u uw bestelling retourneren?

  1. Download het retour en ruilformulier.
  2. Stuur een mail naar webshop@condole.nl voeg een volledig ingevuld retourformulier als bijlage toe.
  3. Na ontvangst van uw mail sturen wij u een bevestiging met het retouradres en verdere instructies.
  4. Pak uw artikelen goed en beschermd in en voeg uw retourformulier uitgeprint aan de retournering toe.
  5. Ga naar een postbedrijf bij u in de buurt en verstuur uw retourzending. Heeft u gekozen voor een zending met een Track-and-Trace code? Bewaar uw verzendbewijs dan goed.
  6. Na ontvangst van uw retourzending zullen wij deze beoordelen. Bij goedkeuring zullen wij het aankoopbedrag van het artikel binnen 14 dagen na ontvangst van uw retourzending aan u crediteren. De verzendkosten worden daarbij in mindering gebracht.
Levering en verzendkosten

Levertijden en voorraad
De condole webshop geeft weer of een product op voorraad is of niet. Wij leveren vanuit voorraad. Artikelen die (tijdelijk) niet op voorraad zijn kunnen niet worden besteld. Wilt u graag weten wanneer een artikel weer op voorraad is? Stuur dan een mail naar webshop@condole.nl.

Wij streven ernaar om alle artikelen die op voorraad zijn op de dag dat de betaling door ons is ontvangen, te verzenden. Soms lukt het niet om uw bestelling dezelfde dag nog te verzenden. In dat geval versturen wij uw bestelling de eerstvolgende werkdag op. Uw bestelling wordt sowieso binnen 1-3 werkdagen na betaling aan u verzonden.

Leveringsopties
Wij leveren op dit moment enkel en alleen binnen Nederland. Het is niet mogelijk om uw bestelling af te halen. Condole heeft geen fysieke winkel en/of showroom.

Levering op een speciale datum
Wilt u graag een bestelling voor een bepaalde datum laten bezorgen of ontvangen? Dan adviseren wij u om dit op tijd en tenminste 3 werkdagen voor de gewenste datum aan ons door te geven. Wij kunnen dan twee werkdagen voorafgaand aan de gewenste leverdatum uw pakket verzenden en zullen erop noteren op welke dag de ontvanger het pakket mag openen.  Indien u dit wilt kunt u dit aangeven bij de bestelnotities (bij het bevestigen van uw bestelling). Wij hebben uiteraard niet het postorderbedrijf in control, maar garanderen u dat wij het in ieder geval 2 werkdagen voor de gewenste leverdatum te verzenden. 

Verzending
De postbezorgers doen hun uiterste best om uw bestelling op tijd bij u te af te leveren. Houdt er rekening mee dat leveringen rondom de feestdagen (sinterklaas en kerst bijvoorbeeld) en bij grote actiedagen zoals bijvoorbeeld Black Friday en Blue Monday, door drukte bij de postorderbedrijven, de levering langer kan duren dan u van ons gewend bent. Bestel in die periodes op tijd om teleurstelling te voorkomen. Wij hopen op uw begrip in deze.

Verzendkosten
Condole levert enkel en alleen binnen Nederland en werkt met verschillende verzendtarieven. Wij verzenden via PostNL. We gaan daarbij uit van onderstaande verzendtarieven:

  • Brievenbuspakket €4,10
  • Pakketpost €6,75
  • Gratis verzending*

*Gratis verzending geldt enkel en alleen voor bestellingen boven de €50,- excl. verzendkosten.

Verzendbevestiging
Condole stuurt u altijd een verzendbevestiging op het mailadres wat u heeft gebuikt bij het plaatsen van uw bestelling. In uw verzendbevestiging vindt u een Track-and-Trace code. Via deze code volgt u eenvoudig uw bestelling.

Bestelling niet ontvangen?
Heeft u uw bestelling 3 werkdagen na uw verzendbevestiging nog niet ontvangen? Dan is dat erg vervelend. Hieronder een paar belangrijke stappen die u kunt volgen om te achterhalen waar uw bestelling is.

  1. Controleer uw persoonlijke Track-and-Trace code. Deze vindt u in de verzendbevestiging. Misschien is het tijdvak van uw zending verschoven.
  2. Controleer het bezorgadres. Heeft u wel het juiste bezorgadres ingevuld?
  3. Controleer uw brievenbus. Heeft u een ‘niet thuis’-bericht ontvangen? Dan heeft PostNL uw pakket weer meegenomen of bij de buren of een Pick up Point afgegeven. Heeft u de volgende werkdag nog niets gehoord en ligt uw pakket ook niet bij de buren of een Pick up Point neemt u dan contact met ons op via webshop@condole.nl. Vermeld daarbij uw ordernummer en naam. Wij helpen u dan graag verder.

    Mijn artikel is beschadigd geleverdDat is natuurlijk niet de bedoeling. Neem direct na ontvangst en uiterlijk 1 dag na ontvangst van u bestelling contact met ons op. Stuur ons een mail naar webshop@condole.nl met daarin opgenomen het ordernummer, uw naam en een foto van het beschadigde artikel. We zullen dan samen kijken voor een passende oplossing.

Veiligheid en Privacy

Veiligheid
Condole neemt uw veiligheid serieus. Al uw gegevens worden dan ook veilig en beschermd opgeslagen. Uw account is privé en dus enkel voor u als gebruiker inzichtelijk en/of aan te passen.

Privacybeleid
Bekijk hier ons Privacybeleid

Algemene Voorwaarden
Bekijk hier onze Algemene Voorwaarden

Betaalmogelijkheden

Betaalmogelijkheden
Betalen kan bij ons met iDeal, creditkaart en/of een officiële Condole cadeaubon.

Betalen met iDeal
Betaal gemakkelijk en veilig met iDEAL. Om te betalen met iDeal doorloopt u vanaf het punt waarbij u uw betaalwijze heeft gekozen de volgende stappen:

  1. Controleer uw bestelling en bevestig uw bestelling
  2. Selecteer de betaalwijze iDeal en selecteer uw bank
  3. U wordt doorgestuurd naar de betaalomgeving van uw bank
  4. Rond hier uw betaling af
  5. Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een verzendbevestiging

Bij deze betaalwijze wordt uw betaling direct van uw rekening afgeschreven.

iDeal betaling niet gelukt?
Lukt het u niet om met iDeal af te rekenen? Controleer dan eerst even of het bedrag niet toch van uw rekening is afgeschreven. Wanneer dit niet het geval is, kunt u het opnieuw proberen. Is het bedrag wel van uw rekening afgeschreven maar heeft u na een uur nog geen bestelbevestiging ontvangen? Neemt u dan even contact met ons op via webshop@condole.nl dan kijken wij even met u mee.

Betalen met Creditkaart
Betaal gemakkelijk en veilig met uw creditcard. Wij accepteren MasterCard, Visa en American Express. Om te betalen met creditcard doorloopt u vanaf het punt waarbij u uw betaalwijze heeft gekozen de volgende stappen:

  1. Controleer uw bestelling en bevestig uw bestelling
  2. Selecteer de betaalwijze creditkaart en selecteer uw type kaart
  3. Vul uw kaartgegevens in
  4. Klik op ‘Volgende’, hierdoor komt u op de pagina ‘Bestelling controleren en versturen’
  5. Nadat u op ‘Verzend bestelling’ klikt ontvangt u van ons per e-mail een bestelbevestiging
  6. In sommige gevallen wordt u doorgestuurd naar de betaalomgeving van uw bank waar u met uw kaartlezer  kunt betalen
  7. Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een verzendbevestiging en wordt het bedrag van ue creditcard gecrediteerd

Uw creditcardgegevens worden versleuteld via de SSL-methode. Door deze hoge veiligheidsstandaard is het kopen met een creditcard bij Condole veilig.

Terugbetaling
Heeft u een artikel geretourneerd, dan boeken wij het bedrag terug op het door u gebruikte rekeningnummer voor betaling, terug. Wij zullen uw bedrag, minus de verzendkosten, binnen 14 dagen na ontvangst van uw retourzending verwerken.

Neem bij vragen over uw terugbetaling contact met ons op via webshop@condole.nl vermeld daarbij uw naam, rekeningnummer en ordernummer. Dan kunnen wij het voor u uitzoeken. Wij reageren binnen 2 werkdagen op uw vraag.

Cadeaubon
Condole werkt met eigen cadeaubonnen. Iedere Condole Cadeaubon heeft een unieke code en is slechts eenmalig in te wisselen. De Condole cadeaubonnen zijn enkel en alleen geldig in de Condole troostgeschenken webshop op www.condole.nl.  De cadeaubon is niet geldig in combinatie met andere cadeaubonnen, acties, afgeprijsde artikelen en/of aanbiedingen. En de Condole cadeaubon is tot een jaar na uitgifte geldig. U kunt ook slecht een deel van de cadeaubon gebruiken en de rest op een later moment verzilveren. Voor meer informatie, zie het onderdeel Cadeaubon en kortingscode.

Condole auteursrecht

Helaas worden (product) afbeeldingen, producten, blogs en/of teksten af en toe ten onrechte door derden gebruikt. Condole verleent geen recht tot het gebruik van het soundlogo, de muziek, het merk, het beeldmerk, het beeldmateriaal in de vorm van (product) foto’s, video’s en/of logo’s van Condole. Ook verkrijgt u niet het recht om het boek, de artikelen en blogs aangaande “Carpe Diem…Juist Nu!” en/of blog artikelen van Condole over te nemen en/of te kopiëren en/of elders te publiceren zonder voorafgaande toestemming vanuit Condole.  Wilt u toch graag content, afbeeldingen en/of anders van Condole gebruiken? Neemt u dan contact met ons op via info@condole.nl